MediaWatch

Medieiværksætter og digital direktør i Bonnier Publications stopper

Efter fem år som digital direktør og viceadm. direktør i blad- og magasinhuset har Nikolaj Opstrup rykket teltpælene op.

Foto: Klaus Nygaard/Bonnier Publications

Nikolaj Opstrup har forladt direktionen i Bonnier Publications og fratrådt sin stilling som digital direktør og viceadm. direktør ved indgangen til maj. Det fremgår af en registrering i Det Centrale Virksomhedsregister.

Nikolaj Opstrup har været en del af mediehusets direktionskreds de seneste fem år. Her kom han til efter en årrække hos mediebureauer, bl.a. Peytz & Co, efter han tidligere i karrieren var med til at stifte medieovervågningsvirksomheden Infopaq tilbage i 1998. Infopaq overtog få år senere nærværende medie, MediaWatch, som Nikolaj Opstrup siden blev eneejer af og efterfølgende videresolgte til A-Pressen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Smal medieaftale i hus, mediedistributører forventer højere priser, borgerlige varsler tilbagrulning af forlig, endnu en streamingtjeneste gør indtog i Norden og ny virksomhed vil give podcasts international succes. Vi tager en rundtur i uge 21 i Mediedanmark.

K-ordfører kalder skrottet some-lovforslag for tidsspild

Et lovforslag, som skulle forpligte bl.a. sociale medier til at fjerne ulovligt indhold inden for 24 timer, er bremset af EU-Kommissionen. Konservatives erhvervs- og forbrugerordfører mener, lovforslaget fra begyndelsen skulle have været udformet anderledes.

Debat: Medieforhandlingerne viser skræmmende mangel på viden

Resultatet af medieforliget er et skævvredet mediemarked, hvor regeringen med pincet vil udpege, hvilke medier og hvilket indhold, der fortjener politikernes nåde. Sådan lyder det fra direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup, i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs