MediaWatch

Heartbeats udskiller reklamebureau og ansætter direktør

Mediehuset etablerer selvstændigt reklame- og brandingbureau for at sætte skub i aktiviteterne og udbygge vækstbenet. Direktør fra Egmont er hentet til.

Foto: Valdemar Ren/Ritzau Scanpix

Det Aller-ejede mediehus Heartsbeats udskiller sine reklameaktiviteter i et selvstændigt bureau. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Det nye branding- og reklamebureau er endnu ikke navngivet, men en direktør i skikkelse af Peter Stenbæk, der senest har været kreativ direktør og en del af ledelsen af The Story Laboratory hos Egmont Story House, er ansat til at lede foretagendet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Bornholms Tidende er sendt ud i spare- og fyringsrunde, DR's dramachef blev afskediget, og Louds nye programdirektør varslede store forandringer for den unge radio. Få overblikket over en travl uge i den danske mediebranche.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs