MediaWatch

Gads Forlag henter ny marketingchef og vil tættere på kunderne

Tidligere marketingchef ved Rosinante & Co. skal som ny marketingchef hos Gads Forlag stå i spidsen for udrulningen af en ny marketing- og kundestrategi - bl.a. på de sociale medier.

Foto: Gads Forlag / PR

Gads Forlag skal tættere på kunderne, og det skal en ny marketingchef i skikkelse af Malene Mærsk Lippmann, 52, være med til at sikre. Det oplyser forlaget i en pressemeddelelse.

Malene Mærsk Lippmann er en oprustning af Gads marketingaktiviteter samt indsats på sociale medieplatforme og fora for såkaldte communities, lyder det. Hun skal via en bred palette af kanaler således styrke forlagets kontakt til alle kunder - boghandlere, bibliotikarer, streamingtjenester samt bogkøbere, fremgår det.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Berlingske skipper papiraviser på helligdage - andre fastholder

Berlingske har skippet den trykte avis på helligdage, men andre vil fastholde printudgave viser MediaWatch-rundspørge. På længere sigt kan danske søndagsaviser på tryk dog være truede ifølge en medieforsker, fordi en stor del af indtægtsgrundlaget er forsvundet.

Tidligere EB-sportschef skifter ind hos Tipsbladet

Efter at være blevet opsagt som del af chefredaktør Henrik Qvortrups ændringer i Ekstra Bladets holdopstilling er avisens tidligere sportschef blevet en del af Tipsbladets kommentator-team som led i en digital oprustning. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs