MediaWatch

Saxo Bank henter ny kommunikationsprofil fra Lego

I en nyoprettet stilling vil Saxo Bank sætte yderligere skub på at forbedre kundeoplevelsen. Banken har hentet profil med erfaring fra legetøjs- og spilindustrien.

Saxos Banks danske hovedkvarter | Foto: PR

I en nyoprettet stilling som chef for Saxo experience samt marketing- og kommunicationschef, tiltræder Niels Jørgensen 15. August for at udvikle kundeoplevelsen i Saxo Bank.

Niels Jørgensen får også plads i koncernledelsen med direkte reference til adm. direktør og stifter, Kim Fournais. Det skriver Saxo Bank i en pressemeddelelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs