MediaWatch

Kommerciel chef i Sjællandske Medier stopper

Efter mere end 30 år som en del af Sjællandske Mediers kommercielle maskinrum fratræder salgs- og marketingchef. Hendes afløser er endnu ikke fundet.

Bente Harder siger farvel til Sjællandske Medier 1. juli | Foto: Sjællandske Medier

Sjællandske Medier skal finde nye kræfter til den kommercielle ledelse, efter salgs- og marketingchef Bente Harder har besluttet at gå på pension. Det skriver mediehuset i en meddelelse.

Bente Harder har været en kommerciel kraft i medieforretningen i mere end 30 år og har senest stået i spidsen for salgs- og marketingdelen, der gennem årene har fået flere udgivelser under vingerne i takt med Sjællandske Mediers overtagelse af andre medier, bl.a. Nordvestnyt.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs