MediaWatch

Infomedia hyrer ny kommunikationschef

Det danske medieovervågningsselskab har hentet sin nye chef for marketing og kommunikation hos Mannov. Hun skal være med til at styrke Infomedias brand.

Tine Duelund Schou, ny marketing- og kommunikationschef i Infomedia. Foto: PR / Infomedia

Analyse- og medieovervågningsvirksomheden Infomedia, som JP/Politikens Hus ejer sammen med Berlingske Media, har ansat Tine Duelund Schou som ny kommunikations- og marketingchef. Det skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Tine Duelund Schou kommer fra en stilling som senior kommunikationskonsulent i PR-virksomheden Mannov. Forud for dette har hun arbejdet i IBM.

"Det er en stor fornøjelse, at vi har fået Tine med om bord i Infomedia. Tine er et rigtig godt match med den rejse, Infomedia er på i disse år, og vi glæder os til at skabe et endnu stærkere brand med Tine i spidsen for vores marketing og kommunikation," udtaler Kasper Hülsen, CCO i Infomedia, i meddelelsen.

Det fremgår ikke, hvornår Tine Duelund Schou tiltræder sin nye stilling.

Forsiden lige nu

Ny pressechef i Venstre

Venstre skiller rollen som pressechef ud i en særskilt stilling op til det kommende folketingsvalg. Ny mand på posten kommer fra Danmarks Lærerforening og skal bl.a. stå i spidsen for presseindsatsen op til valget.

Ny webportal vil booste salget af den smalle litteratur

Den store omstilling: Mikrofest er navnet på en kommende online boghandel, som skal forsøge at øge salget af den smallere litteratur i Danmark. "Sitet skal ikke hjælpe til at fremme salget af flere krimier," lyder det fra én af stifterne.

Chefredaktør forlader Bold.dk

Efter otte år på posten som chefredaktør forlader Jesper Helmin Bold.dk til fordel for udenlandsk job. Adm. direktør håber at have afløser på plads hurtgt.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere