MediaWatch

Coop truer Aarstiderne på nettet

Hos Coop Danmark kan man få to forskellige abonnementer.

I det ene abonnement kan man abonnere på en kasse med frugt og grønt og i det andet får man en ugentlig økologisk kasse.

Kassen afhentes og betales i en af kædens 800 butikker.

Coop Danmark har hidtil undgået at sælge fødevarer på nettet.

Selskabet har dog haft stor succes med salg af tøj, møbler og andre større forbrugsgoder gennem nettjenesten Nettorvet og forsøger sig nu også med fødevarer.

Hos Aarstiderne er man dog ikke nervøse.

Stifter Søren Ejlersen fra Aarstiderne siger til Netavisen Infopaq:

"Vi siger da velkommen til Coop Danmarks nye forsøg med fødevarer på nettet, og håber, at det vil gavne handelen på nettet og vænne flere til at handle på denne måde."

"Vi synes, at det er glædeligt at se, at der kommer flere økologiske tilbud på nettet, men håber blot, at der ikke sniger sig en kasse margarine med en dag."


" Vi er ikke så bange for konkurrence. For det er faktisk ikke så ligetil at handle på nettet."

"Vi tror på, at vore grundlæggende forretningsideer vil vise sig holdbare."

Aarstidernes grundlæggende ideer er:

1. Tillid
3. Økologi

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere