MediaWatch

Jubii får nyt udseende

Grundtanken bag designet er, at det skal fremstå og fungere enkelt, stilfuldt og pålideligt, skriver selskabet.

Overskueligheden har været central for nydesignet, der er skabt med en logisk opbygget struktur, hvor farvekoder og emnegrupperinger guider brugerens bevægelser på portalen.

Jubii's moderselskab Lycos Europe har lagt den kolossale opgave med grafisk design af selskabets forskellige portaler i hænderne på det danske designteam.

Portalernes mange forskellige services bliver fremover inddelt i emnegrupper

Kommunikation, underholdning, livsstil, shopping med mere.

Hver gruppe har fået tildelt en farvekode, der går igen i gruppens enkelte services og på de faneblade, der erstatter den traditionelle navigationsbar.

Sitet har dog desværre fået et lidt mindre personligt præg efter nyskabelsen, ligesom man kunne have ønsket sig at Jubii havde gjort lidt ved hastigheden.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere