MediaWatch

Metropol Online starter bilmarked på nettet

BilZonen er en landsdækkende markedsplads for køb og salg af brugte biler. Og med anmeldelser, nyheder, motorsport og meget andet redaktionelt stof, er BilZonen endvidere en portal for alle, som interesserer sig for motorer og hestekræfter.

Bag BilZonen står Metropol Online A/S, der er Berlingske Tidende, De 3 Stiftstidender og JydskeVestkystens fælles internetselskab. Samarbejdet med dagbladene betyder, at BilZonen kan udnytte det redaktionelle stof optimalt, så brugeren altid kan finde en relevant bil-anmeldelse, læse nyheder, få gode råd om salg, vedligeholdelse og meget mere.

Metropol Onlines adm. direktør, Lasse Bolander, udtaler: "BilZonen er et vigtigt led i vores ambition om at være den førende formidler af kontakt mellem "købere" og "sælgere" på den danske del af internettet - også hvad angår biler. BilZonen udgør sammen med JobZonen, BoligZonen og Gul&Gratis vores satsning på annoncemarkedspladser på internettet. Vi ønsker at opnå samme position med vores annoncemarkeder i de digitale medier, som dagbladene har i de trykte."

BilZonen indgår i Metropol Online's voksende produktportefølje, der i dag

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Børsen undersøger mulig coronasnyd i egne rækker, lovforslag om ændring i ophavsretten debatteres og der er landet et væld af rapporter om mediers vilkår. Få overblik over ugens vigtigste begivenheder i Mediedanmark her.

Seneste nyt

Se flere jobs