MediaWatch

DigiWatch: 1 mio. danskere prissammenligner

Danskerne prissammenligner som aldrig før, viser Jon Lunds seneste analyse som er gratis tilgængelig for abonnenter på digi-watch.dk

Danskerne har øjnene vidt åbne, når de shopper på nettet. De særlige pris-søgemaskiner der viser vej til de billigste butikker trækker op mod 1 million danskere om måneden. Det viser en ny rapport fra Jon Lund "The size and role of online price-comparison sites in Denmark", der udgives i dag. Rapporten gennemgår det danske internet, og konkluderer at minimum 925.000 danskere prissammenligner hver måned.
"Danskerne har omfavnet nettet og ændret verden for dansk detailhandel. Groft sagt har du som butiks-indehaver i dag valget mellem enten at spille på den åbne verdens vilkår - eller blive glemt. Ihverfald af den million danskere, som bruger nettet til at finde de rigtige tilbud" siger Jon Lund i en kommentar til analysen.

Analysen er tilgængelig på DigiWatch - et nyt site om digital markedsføring fra MediaWatch A/S.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere