Søndagsavisens værdi faldt med 66 procent i 2007. Det svarer til omkring 1,3 milliarder kroner, skriver Berlingske Tidende. Adm. direktør Mads D. Andersen vil ikke over for Berlingske Tidende kommenterere udviklingen konkret, men kalder det "en temmelig ærgerlig udvikling." Han peger dog på et par problemer, som Søndagsavisen har bokset med det seneste år. Antallet af "nej tak til reklamer"-skilte, samt konkurrencen med Post Danmark har medført færre markedsandele og lavere priser. Lønudgifterne er også steget på grund af den lave arbejdsløshed. Mads D. Andersen siger til Berlingske Tidende, at man i den kommende tid vil fokusere på kerneforretningen for at forbedre situationen.
Søndagsavisen tabte 1,3 mia. kr.
Søndagsavisens værdi faldt med 66 procent i 2007. Det svarer til omkring 1,3 milliarder kroner, skriver Berlingske Tidende.