MediaWatch

Avistid.dk lagt på hylden

Aviskrigen strammer til, og den fælles kampagne for avislæsning - avistid.dk - er lagt på hylden. Danske Dagblades Forening (DDF) lancerede i 2005 en ambitiøs kampagne for at fremme avislæsning til 45 millioner kr. over tre år. Kampagnen var skabt af Nørgaard Mikkelsen og vakte opsigt ved at inkludere brugen af kendte instruktører, der skulle producere små film til online, skriver markedsføring.dk. Men markedet er blevet et andet, efter aviskrigen blev skærpet i efteråret, og midt i forløbet er kampagnen foreløbig lagt i mølposen. DDFs bestyrelse skal tage stilling til, hvad der skal ske i løbet af foråret.

Mere fra MediaWatch

Filmskolens nye rektor: Meget af konflikten er løst

Meget af den konflikt, der var årsag til problemerne på Den Danske Filmskole er allerede løst, lyder det fra skolens kommende rektor, Tine Fischer, der samtidig ser det som afgørende at skolen åbner sig mere for omverden.

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jysk Fynske Medier investerer i lokaljournalistiske satsninger, kulturminister opfordrer til at slå koldt vand i blodet, når det gælder udsigten til forhandlinger om et nyt medieforlig, og regnskabstal var der fra bl.a. JP/Politikens Hus, Zetland og A4 Medier. Kom med på rundtur i ugen i mediebranchen.

Seneste nyt

Se flere jobs