MediaWatch

Dansk hjemmeside i kraftig vækst

”Forbrugerliv.dk har igen bevist konceptets levedygtighed, og at der findes internet-koncepter med svulmende vækstrater, som ligeledes er profitable,” siger salgschef Klavs Pedersen fra Forbrugerliv.dk i den forbindelse.

Forbrugerliv.dk bygger på et koncept, hvor man kobler fordele via loyalitet.

I 2002 gav den succesfulde kobling en stigning i bruttoresultatet på 233 procent og en indtjeningsvækst på 470 procent.

Baggrunden for succesen tilskriver Forbrugerliv.dk først og fremmest sin høje fokus på at skabe loyale og trofaste medlemmer.

Det gør man ved at tilbyde sine faste medlemmer rabatter, specialtilbud og masser af andre fordele. Ifølge Klavs Pedersen har man i øjeblikket 130.000 medlemmer.

Han tror, at 2003 bliver året, hvor Forbrugerliv.dk vil fokusere endnu mere på at højne medlemsloyaliteten. Til det formål har Forbrugerliv.dk blandt andet ansat egentlige værter og værtinder, hvis eneste job er at skaffe medlemmerne fordele.

”Med en markedssituation hvor der forventes større omsætning indenfor Direct Marketing og hvor online annonceringen ligeledes forventes at blive opprioriteret, forventer Forbrugerliv.dk at kunne levere vækstrater på over 50 procent i 2003,” siger han.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere