MediaWatch

TV 2 vil øge TVs reklameandel

Sådan udtaler salgs- og marketingdirektør i TV 2 Reklame, Flemming Rasmussen ifølge dagbladet Børsen.

Han understreger, at tv-kanalerne må arbejde frem mod målet i fællesskab, så man undgår at slås om de samme markedsandele.

Tv-stationerne har i modsætning til andre mediegrupper fastholdt deres omsætning de seneste år.

Annoncørernes brug af tv som reklamemedie ligger betydeligt under niveauet i lande, vi sammenligner os med.

Specielt sydpå ser man, at tv-mediet langt udkonkurrerer dagbladene. Dette tilskrives blandt andet kulturforskelle.

Direktør hos mediebureauet OMD, Jonathan Boserup, ser også vækstpotentiale.

Når TV3 og TvDanmark begynder at skabe bedre produkter, vil annoncørerne komme.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere