MediaWatch

Club Blah Blah får nyt navn

- Vi har fra starten udelukkende satset på at få kunder i aldersgruppen 15-25 år.

Det er lykkedes, og vi vil nu også fokusere på andre målgrupper - derfor har vi valgt at ændre navnet til CBB Mobil," siger administrerende direktør for CBB Mobil Teddy Søgaard Pedersen, om baggrunden for navneskiftet.
Club Blah Blah-navnet blev ifølge selskabet valgt for at signalere, at man henvendte sig til de unge, som har en veludviklet mobilkultur og snakker meget i mobiltelefon.

- Club Blah Blah var et frækt valg, men med skiftet til CBB Mobil vil vi vise, at vi nu også henvender os til de, som måske ikke har så ekstrem en mobilkultur som de unge.

Med navnet CBB Mobil kan vores nuværende kunder fortsat identificere sig med os, mens det tiltaler en bredere målgruppe og alle aldersgrupper, - siger Teddy Søgaard Pedersen.
CBB Mobil tilbyder i øjeblikket mobil taletid både på Internettet og i en række butikker.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere