MediaWatch

AdLINK/Doubleclick-fusion en realitet

Det nye selskab, der fortsætter under navnet AdLINK Internet Media, vil i Danmark få den nuværende direktør for AdLINK, Klaus Pedersen, som adm. direktør.

Den hidtidige adm. direktør for DoubleClick Danmark, Christian Hjorth, er pt. i gang med at overdrage DoubleClick-forretningen til AdLINK og fratræder ved udgangen af januar.

I forbindelse med fusionen udtaler Christian Hjorth:

- Jeg fik som opgave at opbygge Danmarks største annoncenetværk og denne opgave er løst. Det er derfor et godt tidspunkt at stoppe, og jeg ønsker AdLINK held og lykke fremover. Der er virkelig muligheder for AdLINK i Danmark.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Distributionsselskaber smeltede sammen til én storspiller, Danske Medier klagede til EU over dr.dk, mens TV 2 satte ord på sin Youtube-strategi og flere producenters regnskaber blev lagt frem. Få overblikket over ugens gang i Mediedanmark.

Indslag med Christiane Vejlø: Heartbeats og vejen til overskud

Podcast: Kultur- og podcastmediet Heartbeats tror ikke på brugerbetaling for det digitale medie, der i stedet bygger på sponsorater og reklameproduktion. Men er det overhovedet gangbart? Christiane Vejlø går tæt på en af pionererne på podcastmarkedet i ugens Indslag, hvor Heartbeats stifter og direktør, Le Gammeltoft, er i studiet.

Seneste nyt

Se flere jobs