MediaWatch

TV3 Norge realitysatsning mister seere

Siden premieren i mandags har showet mistet mere end halvdelen af seerne og efter tre udsendelser viser tal fra Norsk Gallup tv-meter, at Kråkeslottet ikke fanger de norske seere, skriver Kampanje.

Efter at have lagt ud med 220.000 seere faldt seerandelen allerede dagen efter til 150.000 og senest igår, onsdag, yderligere til 103.000 seere.

Kråkeslottets markedsandel har dog indtil nu vist sig bedre end TV3's gennemsnitlige andel.

Onsdag blev programmets andel på ialt 7,3 procent, mens TV3 i gennemsnit, for den samme tidsperiode som Kråkeslottet sendes i, tidligere i år har haft en markedsandel på 4 procent.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Børsen har manipuleret med coronastøttemidler og blev politianmeldt, både Nent og Discovery gav store interviews og så viste en aktindsigt, at Google faktisk har forsøgt at få møde i kalenderen med Danske Medier om betalingsaftale. Alt det og meget mere får du her i ugens overflyvning.

Seneste nyt

Se flere jobs