MediaWatch

Lastminute laver m-handel med Orange

Samarbejdet tager sigte på at tilbyde nem og hurtig adgang til forbrugerprodukter fra almindelige mobiltelefoner. Det indgår også i de fælles planer at udnytte lokations-baserede tjenester samt GPRS.

- Lastminute.com og Orange UK vil samarbejde om sikre kunderne adgang til fordelagtige tilbud - uafhængig af tid og sted, siger chef for "nye platforme" hos Lastminute.com Babak Fouladi.

Med aftalen får Lastminute.com samtidig adgang til Oranges 12,5 millioner kunder i Storbritannien.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Distributionsselskaber smeltede sammen til én storspiller, Danske Medier klagede til EU over dr.dk, mens TV 2 satte ord på sin Youtube-strategi og flere producenters regnskaber blev lagt frem. Få overblikket over ugens gang i Mediedanmark.

Indslag med Christiane Vejlø: Heartbeats og vejen til overskud

Podcast: Kultur- og podcastmediet Heartbeats tror ikke på brugerbetaling for det digitale medie, der i stedet bygger på sponsorater og reklameproduktion. Men er det overhovedet gangbart? Christiane Vejlø går tæt på en af pionererne på podcastmarkedet i ugens Indslag, hvor Heartbeats stifter og direktør, Le Gammeltoft, er i studiet.

Seneste nyt

Se flere jobs