MediaWatch

Nyt realitykoncept fra TV3

Det nye realityshow bygger på samme koncept som Popstars, og gennem ti afsnit følges de håbefulde musikaspiranter på tæt hold frem til en kæmpekoncert med det endelige band, skriver Markedsføring.

Koncerten vil blive vist live på TV3, og det endelige band bliver tæt mandsopdækket efter alle kunsten regler. Herunder kan nævnes hjælp til sangskrivning, styling samt øvetid i et pladestudie med mere.

Programdirektør på TV3, Susanne Teilmann, siger, at realityshowet er skabt ud fra ønsket om mere musik i programfladen, og kanalens ønske kombineres med seernes mulighed for at følge en gruppe menneskers vej mod opfyldelsen af deres drømme.

Efter at have fået hjælp til alle de indledende manøvrer, er det op til bandet selv at komme videre. Og Teilmann lover i den forbindelse, at intet er tilrettelagt på forhånd bortset fra at TV3 hjælper med en professionel manager.

Mere fra MediaWatch

Tidligere Loud-direktør lancerer nyhedspodcast

Pengene til lanceringen af projektet er de tre måneders løn, som Rasmus Mark Pedersen fik efter at være blevet fyret fra det tidligere Radio Loud. Om et halvt år skal podcasten have økonomi til at ansætte flere medarbejdere.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs