MediaWatch

Reklamebranche i USA presset af terror

Aconis mener, at forbrugeren har behov for nostalgi, familie og varme i hverdagen, og det skal reklamerne leve op til. Han nævner Coca-Cola og Disney, som i deres seneste reklame-spots har formået at fremhæve disse aspekter. Det skriver Børsen.

Mange reklamefilm og spots er blevet holdt tilbage fra publikum, fordi de udviser for meget stress og jag. Samtidig har klienterne fået færre penge mellem hænderne, og det stiller større krav til reklamefolkenes kreativitet.

Anthony Aconis peger på Street Marketing som et reelt værktøj i en nedgangstid.

Vicepræsident i Bates USA, Richard Newman, er enig i, at dette værktøj er blevet mere udbredt.

Mere fra MediaWatch

Rørbye Rønn afliver spekulation om store biograffilm på DRTV

Maria Rørbye Rønn glæder sig over, at politikerne letter på detailstyringen af public service-stationen og giver DR en større fleksibilitet til at kunne omstille sig digitalt. Men hun afviser, det vil ændre i konkurrencesituationen i forhold til private medier.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs