MediaWatch

Mediawatch' Loyalitetsbarometer

Afslutningen på TV2s børsspil betød, at domænet faldt ud af top 10 listen. En ændring som indikerer hvilke muligheder, men også hvilke svagheder Internettet har som medie.

Der ligger store muligheder hvis man er istand til at skabe en aktivitet som giver et hurtigt respons. Det kan for eksempel være online børsspil som netop TV2s, men det kan også være et programformat som Big Brother, der har haft sit eget liv på nettet.

Coca-Colas nuværende kampagne på TV er ligeledes et godt eksempel. Erfaringer fra blandt andet USA viser, at promotionsaktiviteter offline kombineret med aktiviteter online, giver en meget markant og hurtigt respons.

Prøv for eksempel ved selvsyn, at se hvad Kelloggs.com har at byde på.

Kilde: Nielsen//NetRatings "at-home" panel April 2001

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs