MediaWatch

AOL TW: Indtjening 21 procent op

AOL Time Warner peger selv på en stigning i antallet af internet- og kabelkunder - som har givet anledning til en vækst i omsætningen på ni procent - som årsag til den stigende indtjening. Selskabets totale omsætning i første kvartal var 9,1 milliarder dollar, skriver Financial Times.

AOL Time Warner siger, at antallet af abonnenter nu er vokset til 133 millioner - det er en stigning på 16 procent. Tallet inkluderer 28 millioner AOL-abonnenter og 3,3 millioner abonnenter hos Time Warner Cable Operations.
Samtidig med at AOL Time Warner satser på vækst inden for de nuværende hovedforretninger, vil selskabet i stigende grad gå ind i konvergens-områder som digital musik, interaktivt tv og bredbåndsservices, siger John Levin, AOL's topchef.

Mere fra MediaWatch

Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"

Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs