MediaWatch

Media.com fusionerer med Beyond

Media.com er datterselskab af Mediacom, som er ejet af Grey og vil under det nye navn få ansvar for Mediacoms digitale aktiviteter i et globalt, interaktivt netværk. Med fusionen får Media.com mulighed for at trække på Beyond Interactives viden fra vigtige markeder som bl.a. Japan og USA.

Fusionen giver desuden mulighed for international ekspansion af WebLab, som er Media.coms danske kompetence inden for kvalitetssikring af websites. Fordelen for de danske kunder er, ifølge adm. direktør Ruhne Fiala hos Media.com, at man ofte vil være foran markedsudviklingen i Danmark.

- Beyond Interactives globale netværk er uden fortilfælde i den digitale branche. Vore kunder får mulighed for at nå deres målgruppe alle steder på alle tidspunkter, fortæller han.

Beyond Interactives omsætning på Internettet er over to milliarder danske kroner, og på kundelisten finder man bl.a. Nokia, Procter & Gamble, Nike, Virgin og Oracle.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Udsigt til et smalt medieforlig, en ny fiktionsstrategi fra DR, friske tal fra Jysk Fynske Medier og Information, et vaklende flertal for kulturmoms, Heartbeats mister sin direktør, og en statslig styrelse beskyldes for ulovlig deling af artikler. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.

Overblik: Sådan er medieaftalerne landet siden 2000

Hvert andet medieforlig siden 2000 har – i grove træk – haft bred politisk opbakning, mens den anden halvdel af forligene er indgået med smalt flertal. Her får du overblik over, hvordan de seneste årtiers forlig er landet.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs