MediaWatch

Media.com fusionerer med Beyond

Media.com er datterselskab af Mediacom, som er ejet af Grey og vil under det nye navn få ansvar for Mediacoms digitale aktiviteter i et globalt, interaktivt netværk. Med fusionen får Media.com mulighed for at trække på Beyond Interactives viden fra vigtige markeder som bl.a. Japan og USA.

Fusionen giver desuden mulighed for international ekspansion af WebLab, som er Media.coms danske kompetence inden for kvalitetssikring af websites. Fordelen for de danske kunder er, ifølge adm. direktør Ruhne Fiala hos Media.com, at man ofte vil være foran markedsudviklingen i Danmark.

- Beyond Interactives globale netværk er uden fortilfælde i den digitale branche. Vore kunder får mulighed for at nå deres målgruppe alle steder på alle tidspunkter, fortæller han.

Beyond Interactives omsætning på Internettet er over to milliarder danske kroner, og på kundelisten finder man bl.a. Nokia, Procter & Gamble, Nike, Virgin og Oracle.

Mere fra MediaWatch

Tidligere Loud-direktør lancerer nyhedspodcast

Pengene til lanceringen af projektet er de tre måneders løn, som Rasmus Mark Pedersen fik efter at være blevet fyret fra det tidligere Radio Loud. Om et halvt år skal podcasten have økonomi til at ansætte flere medarbejdere.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs