MediaWatch

Spray tjener på Razorfish

Razorfish salget gav i alt en gevinst på lidt over 1,3 milliarder svenske kroner før skat og gevinsten endte derved på 384 millioner kroner. Til sammenligning blev gevinsten i 1999 på 25 millioner kroner, skriver Dagens Industri.

Salget betød dog samtidig en skatteomkostning på 299 millioner kroner og sammenholdt med diverse nedskrivninger sluttede årsresultatet lidt lavere end i det foregående år. I alt nåede Spray op på 51 millioner svenske kroner mod 56 millioner i 1999.

Selskabets omsætning blev mere end fordoblet i forhold til 1999. Resultatet blev 270 millioner kroner mod 121 millioner året forinden.

Mere fra MediaWatch

Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"

Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs