Spil og gambling vokser på nettet

MediaWatch

Hjemmebrugerne har længe ofret en stor del af deres tid foran skærmen på rene underholdningssites, der har en nettodækning på 50 procent. Og spil- og gambling-sites tager nu en stadig større del af den tid, som hjemmebrugerne bruger på net-underholdning, viser en ny undersøgelse fra Jupiter MMXI.

Fælles for mange af disse sites er, at de tilbyder gevinst uden at kræve indsats, og det synes at falde i stadig flere danskeres smag. Præmie-siderne tiltaler i højere grad de lidt modne brugere på 35 år og derover, som er overrepræsenteret blandt brugere af top 10-spille-siderne.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også





Jyllands-Posten med domicil i Aarhus er blandt medierne, der nu er ude i anden runde af besparelser på ét år. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Briefing: Ugen i mediebranchen

For abonnenter