MediaWatch

Mediawatch'Loyalitetsbarometer

Februar måned gav en tilbagegang for dating på hele 51 minutter. Dette skal imidlertid ses i lyset af at februar måned er kortere end januar og at der dermed var en weekend mindre at chatte i.

TV2 fik en kraftig fremgang, ikke mindst som følge af en stor interesse for TV2's aktiespil. Danskerne viser stor interesse for online aktiespil, mens det mere kniber når ens egen pengepung skal op.

Bankerne er ikke så godt repræsenteret som i flere af de tidligere måneder, hvilket formentligt skyldes at det ikke er en typisk måned for kvartalsbetalinger. Dermed sænkes aktivitetsniveauet.

Stadigt flere domæner med ringetoner og meddelelser til mobilen dukker op, og viser dermed at en stigende del af danskerne kommunikerer trådløst.


Kilde: Nielsen//NetRatings "at-home" panel februar 2001

Mere fra MediaWatch

Podimo-partnerskab åbner dør til podcastmarkedet for Drive

En aftale om undersøgende journalistiske podcastserier til Podimo er første skridt mod en egentlig lydafdeling i produktionsselskabet Drive, der hidtil kun har lavet tv. Broadcasterne efterspørger i højere grad lydkompetencer, lyder det fra producent.

Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"

Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs