MediaWatch

Mediawatch'Loyalitetsbarometer

Februar måned gav en tilbagegang for dating på hele 51 minutter. Dette skal imidlertid ses i lyset af at februar måned er kortere end januar og at der dermed var en weekend mindre at chatte i.

TV2 fik en kraftig fremgang, ikke mindst som følge af en stor interesse for TV2's aktiespil. Danskerne viser stor interesse for online aktiespil, mens det mere kniber når ens egen pengepung skal op.

Bankerne er ikke så godt repræsenteret som i flere af de tidligere måneder, hvilket formentligt skyldes at det ikke er en typisk måned for kvartalsbetalinger. Dermed sænkes aktivitetsniveauet.

Stadigt flere domæner med ringetoner og meddelelser til mobilen dukker op, og viser dermed at en stigende del af danskerne kommunikerer trådløst.


Kilde: Nielsen//NetRatings "at-home" panel februar 2001

Mere fra MediaWatch

LA sendte politisk tv-reklame under FCK-kamp

Trods dansk forbud mod at sende politiske reklamer på tv tonede Liberal Alliance alligevel frem med politiske budskaber i reklamepause på TV3+ onsdag. Det kunne ske, fordi TV3+ sender fra Sverige, skriver LA-formand på Twitter.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs