MediaWatch

TDC kabel TV skifter navn

TDC's begrundelse for navneskiftet skyldes, at selskabet ønsker at markere at det leverer meget andet end almindeligt kabel-tv.

Oncable skal give kunden flere valgmuligheder ikke blot inden for kendte produkter som Selector, men lige så meget inden for en bred vifte af digitale tilbud. Dette gælder ligeledes internetadgang med OnCable-produktet WebSpeed.

- Med vores nye varemærke vil vi gerne markere, at vi kan tilbyde meget andet end de almindelige kabel-tv pakker, vi har været kendt for i snart 15 år, således Niels Breining , administrerende direktør i TDC Kabel TV.

OnCable vil fremover være det varemærke kunden møder, når denne benytter sig af kundeservice. Det samme gør sig gældende for markedsføring og generel kommunikation fra TDC Kabel TV.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Flere historier om mediekoncerners sparerunder, Disneys søsætning af første nordiske produktion og opkøbet af it-medie har alle været med til at præge nyhedshimlen over Mediedanmark i denne uge. Få overblikket her.

Politiken-ledelse nedbringer antallet af fyringer

Fire af de varslede fyringer er nu erstattet med frivillige fratrædelser. Medarbejderne har ”en stærk forventning” om, at de videre forhandlinger vil føre til, at antallet af fyringer ender på nul.

Jyllands-Posten indleder forhandlinger om frivillige fratrædelser

Medarbejderne er vendt tilbage til arbejdet, fordi de oplever, at ledelsen nu åbner for forhandlinger om vilkårene for afskedigelser af seks redaktionelle medarbejdere. Der er indledt individuelle forhandlinger om frivillige fratrædelser, fortæller ansv. chefredaktør Jacob Nybroe.

Poul Madsen trækker sig fra Den Uafhængige

Små tre måneder efter at være tiltrådt som arbejdende bestyrelsesformand og medejer af Den Uafhængige er Poul Madsen stoppet i begge roller. Han fortsætter dog som mediets ”gode ven”.

Jysk Fynske-ledelse genovervejer alle udviklingsprojekter

Mediekoncernens omkostninger stiger med tocifret millionbeløb i 2023, mens indholdssalget er udfordret af inflation og stramme budgetter. Derfor skal alle udviklingsprojekter genevalueres – herunder lokalsatsningen med 24 digitale betalingsmedier, som adm. direktør ikke kan love at holde hånden under.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs