MediaWatch

TDC kabel TV skifter navn

TDC's begrundelse for navneskiftet skyldes, at selskabet ønsker at markere at det leverer meget andet end almindeligt kabel-tv.

Oncable skal give kunden flere valgmuligheder ikke blot inden for kendte produkter som Selector, men lige så meget inden for en bred vifte af digitale tilbud. Dette gælder ligeledes internetadgang med OnCable-produktet WebSpeed.

- Med vores nye varemærke vil vi gerne markere, at vi kan tilbyde meget andet end de almindelige kabel-tv pakker, vi har været kendt for i snart 15 år, således Niels Breining , administrerende direktør i TDC Kabel TV.

OnCable vil fremover være det varemærke kunden møder, når denne benytter sig af kundeservice. Det samme gør sig gældende for markedsføring og generel kommunikation fra TDC Kabel TV.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Smal medieaftale i hus, mediedistributører forventer højere priser, borgerlige varsler tilbagrulning af forlig, endnu en streamingtjeneste gør indtog i Norden og ny virksomhed vil give podcasts international succes. Vi tager en rundtur i uge 21 i Mediedanmark.

K-ordfører kalder skrottet some-lovforslag for tidsspild

Et lovforslag, som skulle forpligte bl.a. sociale medier til at fjerne ulovligt indhold inden for 24 timer, er bremset af EU-Kommissionen. Konservatives erhvervs- og forbrugerordfører mener, lovforslaget fra begyndelsen skulle have været udformet anderledes.

Debat: Medieforhandlingerne viser skræmmende mangel på viden

Resultatet af medieforliget er et skævvredet mediemarked, hvor regeringen med pincet vil udpege, hvilke medier og hvilket indhold, der fortjener politikernes nåde. Sådan lyder det fra direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup, i dette debatindlæg.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs