MediaWatch

Framfab frasælger reklameselskab

Framfab's nye strategi om at fokusere på kerneområder har bevirket, at internetkonsulenten nu trækker sig ud af sit danske reklameselskab. De to selskaber, der fusionerede i sommers, vil fortsat arbejde sammen og aktivt holde øje med mulige joint-ventures i fremtiden.

Køberen af reklameselskabet er dets egen ledelse, der fremover vil drive selskabet videre under navnet Halbye & Kaag A/S.

Steen Halbye, administrerende direktør for det danske reklameselskab, oplyser over for Mediawatch, at separationen sker som en naturlig følge af Framfab's ændrede strategi. - Vi har været utroligt glade for samarbejdet og har i den tid der er gået lært meget af Framfab, således Halbye. Han siger endvidere, at man ser frem til at fortsætte samarbejdet.

Halbye & Kaag A/S, som blandt andet står bag Carlsbergs reklamespot "Et par Carlsberg kommer på bordet", og Egmonts "Anders And - vores historier er bedre end dine" ønsker ikke at oplyse de finansielle betingelser for handlen.

Mere fra MediaWatch

Overblik: Hovedpunkterne i det nye medieforlig

Der er lørdag landet et nyt medieforlig, som bla. indeholder en mindre procentdel af en ”moderniseret” public service-pulje til lydindhold, et styrket DR, et sænket titelloft og et krav om ordnede arbejdsforhold i medie- og filmbranchen. Opdateret.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs