MediaWatch

Bank lokker med pc og bredbånd

Banken har i dag 550.000 netkunder, men de næste der kommer på, er ikke nødvendigvis de mest erfarne, siger underdirektør John Andersen, Danske Bank. Forsøget går blandt andet ud på, at forprogrammere pc'en, så bankens netadresse ligger på forsiden. Der skal også kobles nogle gratis internettimer på, så kunderne kan lære netbanken at kende, uden det koster alverden. Det skriver Børsen.

Bankens mål er i sidste ende dels at hente nye kunder ind i banken. Og dels at give et tilbudd til eksisterende netkunder, der måske står for at udskifte pc eller internetforbindelse. - Vi håber dermed at få tilfredse kunder. Men vi kan måske også få kunder, som er mere loyale, siger John Andersen.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs