MediaWatch

Jobmatch samarbejder med Ekstra Bladet

JobMatch har i forvejen partneraftaler med en lang række medier, organisationer og uddannelsesinstitutioner i Danmark og Norge, og dermed kommer Ekstra Bladets jobmarked allerede fra starten til at indeholde masser af kandidater og job. JobMatch databasen deles af alle partnerne og indeholder mere end 120.000 cv'er.

- For os er et jobmarked på nettet en helt naturlig forlængelse af de services, vi i dag tilbyder vores brugere. Vi har stor tiltro til princippet om en fælles database, som vi jo ved Politiken, både har bidraget til og haft udbytte af, siger Hans Larsen, som er Internet-redaktør på Ekstra Bladet.

Ifølge Jobmatch har Ekstra Bladet en læsergruppe, som er karakteriseret ved at være ung og meget sammensat, og det gør avisen til en oplagt mediepartner for JobMatch som kilde til både stillinger og cv'er.

- I England og Tyskland er tabloidaviserne utroligt store, og hvis vi kan skabe en dansk succes med et netbaseret jobmarked for Ekstra Bladet, er det virkelig en mediemæssig nyskabelse med et enormt potentiale, siger Steffen Vestberg Hjaltelin.

Mere fra MediaWatch

Rørbye Rønn afliver spekulation om store biograffilm på DRTV

Maria Rørbye Rønn glæder sig over, at politikerne letter på detailstyringen af public service-stationen og giver DR en større fleksibilitet til at kunne omstille sig digitalt. Men hun afviser, det vil ændre i konkurrencesituationen i forhold til private medier.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs