MediaWatch

TDC Internet lancerer nye varemærker

TDC Internet skifter over til de to nye mærkenavne den 7. februar. Lanceringen af navnene er et led i udskillelsen af TDC Internet som et selvstændigt selskab i TDC-koncernen.

- Zillion og Opasia er vores overordnede varemærker - og vores mål med de to varemærker, at de for hver deres målgruppe skal være den foretrukne internetleverandør. Opasia til private internetkunder og Zillion til erhvervskunder, der skal bruge Internetløsninger til deres virksomheder. På erhvervsdelen vil vi specielt satse på at udvikle og tilbyde hostede løsninger, siger Lars Torpe Christoffersen, administrerende direktør for TDC Internet A/S.

Portalen opasia.dk vil fortsætte både som Internetportal og de private kunders indgang til f.eks. services og support.

TDC Internet lancerer i forbindelse med introduktionen af de to nye varemærker en markedsføringskampagne med reklamer på TV og i de trykte medier.

Mere fra MediaWatch

Pluto TV udfordrer streamingmarkedet med gratis indhold

Efter et milliardopkøb i 2019 er det gået stærkt for Pluto TV, der for ni år siden blev skabt i et ”snusket varehus” i Los Angeles. Nu har den gratis streamingtjeneste gjort indtog i Norden. Partnerskab med Viaplay giver store forventninger allerede på kort sigt.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs