MediaWatch

Mobiltelefoni fra World Online

World Online har store forventninger til det mobile Internet og satser derfor på at knytte flere kunder til selskabet ved nu også at udbyde mobiltelefoni. Tiltaget sker via et mobiltelefon-produkt, hvor der er en fast samtalepris på 1,50 kroner hele døgnet og intet fast abonnement.

Det nye tiltag kombineres med lanceringen af en helt ny portal ved navn World Online Mobile, som tilbyder brugerne en række nyudviklede services og applikationer til mobiltelefonen. World Online's danske afdeling har udført en stor del af udviklingsarbejdet omkring de nye mobile internet-produkter, og det er da også World Online i Danmark, der som de første i koncernen lancerer mobiltelefoni. Snart følger man efter i Storbritannien.

Administrerende direktør for World Online i Danmark, Svend Erik Jensen, siger om det nye tiltag: -World Online's strategi er at udbygge positionen som Europas førende internetvirksomhed. Internettet bliver i de kommende år mere og mere mobilt, og det er derfor helt naturligt for os at udvikle dette forretningsområde. Vi leverer hermed access, funktionalitet og indhold til såvel det mobile som det traditionelle Internet.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs