MediaWatch

Mobiltelefoni fra World Online

World Online har store forventninger til det mobile Internet og satser derfor på at knytte flere kunder til selskabet ved nu også at udbyde mobiltelefoni. Tiltaget sker via et mobiltelefon-produkt, hvor der er en fast samtalepris på 1,50 kroner hele døgnet og intet fast abonnement.

Det nye tiltag kombineres med lanceringen af en helt ny portal ved navn World Online Mobile, som tilbyder brugerne en række nyudviklede services og applikationer til mobiltelefonen. World Online's danske afdeling har udført en stor del af udviklingsarbejdet omkring de nye mobile internet-produkter, og det er da også World Online i Danmark, der som de første i koncernen lancerer mobiltelefoni. Snart følger man efter i Storbritannien.

Administrerende direktør for World Online i Danmark, Svend Erik Jensen, siger om det nye tiltag: -World Online's strategi er at udbygge positionen som Europas førende internetvirksomhed. Internettet bliver i de kommende år mere og mere mobilt, og det er derfor helt naturligt for os at udvikle dette forretningsområde. Vi leverer hermed access, funktionalitet og indhold til såvel det mobile som det traditionelle Internet.

Mere fra MediaWatch

Podimo-partnerskab åbner dør til podcastmarkedet for Drive

En aftale om undersøgende journalistiske podcastserier til Podimo er første skridt mod en egentlig lydafdeling i produktionsselskabet Drive, der hidtil kun har lavet tv. Broadcasterne efterspørger i højere grad lydkompetencer, lyder det fra producent.

Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"

Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs