MediaWatch

Metropol køber andel i Auto Danmark

Auto Danmark har specialiseret sig i at udvikle hjemmesider til bilforhandlere, samt producere bilannoncer til nettet. Det nyetablerede tætte samarbejde er en konsekvens af virksomhedernes fælles interesser i udviklingen af bilannoncer og andre muligheder for bilforhandlere på nettet. Metropol Online og Auto Danmark supplerer hinandens forretningsområder, og yder tilsammen forhandlere i hele landet en professionel tilgang til Internettet.

Lasse Bolander, der er administrerende direktør i Metropol Online udtaler i en kommentar til overtagelsen:

- BilZonen skal være Danmarks førende annoncemarked for køb og salg af brugte biler på nettet. Et af vores væsentligste succeskriterier består i at skabe resultater for vores annoncører. Samarbejdet med Auto Danmark betyder, at vi nu også kan hjælpe vores kunder med rådgivning og udformning af hjemmesider.

Et fremtidsrettet perspektiv i samarbejdet mellem Auto Danmark og Metropol Online er udviklingen af systemer, der kan levere annoncer direkte fra de webbaserede systemer til trykning i aviserne.

Mere fra MediaWatch

Podimo-partnerskab åbner dør til podcastmarkedet for Drive

En aftale om undersøgende journalistiske podcastserier til Podimo er første skridt mod en egentlig lydafdeling i produktionsselskabet Drive, der hidtil kun har lavet tv. Broadcasterne efterspørger i højere grad lydkompetencer, lyder det fra producent.

Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"

Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs