MediaWatch

Bonnier bliver til Specifique

Infocom Bonnier/SatNet overtager efter opkøb navnet på den franske virksomhed Specifique. Virksomheden vil profilere sig gennem en kombination af det bedste inden for Corporate training og digitale kommunikationsløsninger. I den forbindelse udnævnes Erik Hjelmstedt til koncernchef. Han tiltræder 1. februar, skriver Vision.

Infocom Bonnier/SatNet beskæftiger sig med digitale kommunikationsløsninger for virksomheder inklusive web-casting, digital TV og video streaming. Virksomheden har en skandinavisk kundebase i form af blandt andet City Stormarknad, Norsk Hydro, Vision, Ingram Micro og Enitel.

I samarbejde med Ingram Micro udformes en satellitdistribueret IT-kanal, der når ud til alle store svenske IT forhandlere.

Det franske selskab Specifique leverer globale motivations- og uddannelsesprogrammer til blandt andet Volvo, Nestlé, Alessi, Salomon, Aetna og Renault.

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs