MediaWatch

Boo.com genfødes

Amerikanske Fashionmall, som overtog resterne af det konkursramte Boo.com i juni måned, vil bruge Boo til at markedsføre sine mange online-forretninger via Boo, skriver CNN. Boo.com sitet skal desuden fungere som en nyhedsservice om modebranchen.

De tidligere svenske ejere og stiftere formåede under første forsøg at spendere 500 millioner kronger på lanceringen af Boo.com. Fashionmalls har tænkt sig at bruge en million kroner på relanceringen.

Det lykkedes aldrig de svenske ejere at gøre Boo til en økonomisk succes, til trods for at sitet var et af de mere omtalte handelssite i det nordlige Europa. Og det til trods for, at Boo havde mange besøgende. Ifølge de seneste opgørelser var der mere end 35.000 unikke brugere om ugen - selv efter at forretningen var lukket.

Mere fra MediaWatch

Medie: Regeringen lægger op til ny filmforpligtelse

I et aftaleudkast til de afsluttende forhandlinger om medieforliget fremgår det ifølge Finans, at DR og TV 2 på ny kan blive underlagt den såkaldte filmforpligtelse. Den blev ellers afskaffet i 2018, men siden har filmbranchen kritiseret udviklingen.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs