MediaWatch

Seerrekorder til Robinson

TV3 tiltrak en kommerciel seerandel blandt de 15-50-årige på 52,1 procent.Robinsons finaleaften på TV3 indbragte stationen flere seerrekorder. Finaleafsnittet blev set af 1.238.000 seere og slog sidste års finale, der havde 1.229.000 seere.

Den direkte kåring af vinderen, hvor 40.000 danskere med endetallet 0 stemte via telefon, havde i alt 1.319.000 seere, mens Robinson-resumeet røg helt op på 1362.000.

Kåringen nåede det højeste antal seere klokken 22:01, hvor i alt 1.453.000 seere fulgte med.

Mere fra MediaWatch

Chefredaktør forlader Gaffa

I oktober stoppede mediets direktør, og nu skal bestyrelsen også finde en ny chefredaktør, da den nuværende fratræder, når kalenderen viser 2023.

Mads Brandstrup: Nej tak til Media Freedom Act

Mediepolitikken er for forskellig på tværs af de europæiske lande til, at en fælles lovgivning giver mening, skriver direktør i Danske Medier i et indlæg, der er en kommentar til EU-kommissionens danske chef.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs