MediaWatch

Seerrekorder til Robinson

TV3 tiltrak en kommerciel seerandel blandt de 15-50-årige på 52,1 procent.Robinsons finaleaften på TV3 indbragte stationen flere seerrekorder. Finaleafsnittet blev set af 1.238.000 seere og slog sidste års finale, der havde 1.229.000 seere.

Den direkte kåring af vinderen, hvor 40.000 danskere med endetallet 0 stemte via telefon, havde i alt 1.319.000 seere, mens Robinson-resumeet røg helt op på 1362.000.

Kåringen nåede det højeste antal seere klokken 22:01, hvor i alt 1.453.000 seere fulgte med.

Mere fra MediaWatch

Joy Mogensen håber på OECD-aftale om techskat inden sommer

Efter flere års ventetid håber regeringen nu på, at en global aftale om beskatning af globale techselskaber kan lande inden sommer, lyder det fra kulturministeren, der samtidig melder om forsinkelse i arbejdet med regulering af sociale medier.

Seneste nyt

Se flere jobs