MediaWatch

Telias nye pan-europæiske storsatsning

Telias nye satsning Speedy Tomato er en brugervenlig mobil portal, som Telia forventer vil erobre det europæiske marked for mobilt Internet inden 2002.

Det mobile Internet bliver det 21. århundredes dominerende medium, og forståelse for brugerens behov bliver det afgørende succeskriterium for enhver mobil portal, mener Telia. Og det er strategien bag Speedy Tomato, som via intensiv dialog med brugerne vil udvikle portalen de kommende tre måneder.

- Alt for mange portaler fokuserer på, hvad der er teknisk muligt frem for det, folk reelt har behov for. Filosofien bag Speedy Tomato er omvendt: Hellere gøre teknologien social frem for at teknokratisere folk, siger Henrik Gustavsson, Country Manager, Speedy Tomato Danmark.

Ifølge Speedy Tomato selv adskiller den nye portal sig på dette punkt allerede væsentligt fra andre portaler. Den enkelte bruger kan frit personalisere sin egen version af Speedy Tomato portalen. Brugeren kan med andre ord udvælge præcist det indhold, som er relevant i forhold til egne behov og interesser.

Mere fra MediaWatch

Joy Mogensen håber på OECD-aftale om techskat inden sommer

Efter flere års ventetid håber regeringen nu på, at en global aftale om beskatning af globale techselskaber kan lande inden sommer, lyder det fra kulturministeren, der samtidig melder om forsinkelse i arbejdet med regulering af sociale medier.

Seneste nyt

Se flere jobs