MediaWatch

LetsBuyIt og TradeDoubler i partnerskab

TradeDoubler, Europas førende udbyder af affiliate marketingløsninger til virksomheder på nettet, har indgået en samlet aftale med LetsBuyIt.com om etablering, drift, support og administration af alle LetsBuyIt.com's affiliate programmer i Europa.
LetsBuyIt.com lancerede som de første i Europa online forretningsmodellen co-shopping, hvor medlemmer med samme interesser får mulighed for at presse priserne på services og varer og derved opnå store prisfordele.

Siden virksomhedens start i 1999 er LetsBuyIt.com ekspanderet til 14 lande i Europa og er på nuværende tidspunkt etableret i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Tyskland, England, Irland, Frankrig, Holland, Belgien, Østrig, Schweiz, Spanien og Italien.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Smal medieaftale i hus, mediedistributører forventer højere priser, borgerlige varsler tilbagrulning af forlig, endnu en streamingtjeneste gør indtog i Norden og ny virksomhed vil give podcasts international succes. Vi tager en rundtur i uge 21 i Mediedanmark.

K-ordfører kalder skrottet some-lovforslag for tidsspild

Et lovforslag, som skulle forpligte bl.a. sociale medier til at fjerne ulovligt indhold inden for 24 timer, er bremset af EU-Kommissionen. Konservatives erhvervs- og forbrugerordfører mener, lovforslaget fra begyndelsen skulle have været udformet anderledes.

Debat: Medieforhandlingerne viser skræmmende mangel på viden

Resultatet af medieforliget er et skævvredet mediemarked, hvor regeringen med pincet vil udpege, hvilke medier og hvilket indhold, der fortjener politikernes nåde. Sådan lyder det fra direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup, i dette debatindlæg.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs