MediaWatch

Jubii-partnersite går i trykken

Fra februar 2001 skal EuroInvestor således levere et ugentlig investor-tillæg til ErhvervsBladet, der udkommer dagligt i nær 110.000 eksemplarer.
- En del af vor strategi er at udbrede interessen for aktiehandel ved at indgå samarbejde og partnerskaber med andre medier og her er ErhvervsBladet et meget stærk medie med et stort antal læsere, der ved hvad investering går ud på og samtidig er flittige brugere af Internettet, siger Søren Alminde, administrerende direktør for EuroInvestor.com A/S.
For ErhvervsBladet repræsenterer EuroInvestor og koblingen til Jubii det bedste i den ny økonomi: Tempo, indsigt og målrettethed i forhold til at levere nyheder og analyser af værdi for de aktie-interesserede læsere.

EuroInvestor har gennem det sidste år øget sin aktivitet - i øjeblikket har portalen mere end 10.000 daglige brugere og 1,5 millioner sideeksponeringer ugentligt.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

I JP/Politikens Hus har aviserne afsluttet forhandlingerne om afskedigelser, og samtidig er opsigelser blevet annonceret på flere andre adresser i Mediedanmark. En længe ventet aftale med Netflix landede, og i Norge er en global podcasttrend, som DR følger tæt, blevet tydelig. Få overblikket her.

Klumme: Censur af sociale medier styrer mod at været reguleret af annoncører

Der er de seneste år er der taget flere skridt mod en privatisering af reguleringen af ytringsfrihed på platforme, vi oplever som digital infrastruktur for den offentlige samtale. Det seneste træk, hvor annoncører boykotter Twitter, peger i retning af, at nu bliver grænserne også sat af virksomheder, skriver Uffe Gardel.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs