Døbt dotSmart er initiativet især rettet mod e-handels beslutningstagerne. Hovedfeaturet er en webside ved navn www.microsoft.com/ecommerce, hvorpå brugere blandt andet kan hentes råd og information om emner såsom: det vertikale marked, de bedste online handelspraksisser, case studier samt Microsofts .NET initiativ. Det skriver InfoWorld.
Ifølge Microsoft vil sitet derudover tilbyde direkte kommunikation med Microsoft samt dets partnere. Dermed får brugeren mulighed for at reagere samt interagere på den information, denne henter via dotSmart initiativet.
Microsoft tilbyder direkte kontakt til et bredt udbud af sine partnere. Blandt disse kan nævnes : Intel, KPMG, Compaq, Andersen Consulting samt andre fremstillere og konsulentselskaber.
Mere fra MediaWatch
Briefing: Ugen i mediebranchen
Udsigt til et smalt medieforlig, en ny fiktionsstrategi fra DR, friske tal fra Jysk Fynske Medier og Information, et vaklende flertal for kulturmoms, Heartbeats mister sin direktør, og en statslig styrelse beskyldes for ulovlig deling af artikler. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.