MediaWatch

Framfab og Nike samarbejder

Den globale lancering af Nike Shox, Nike's nyeste og teknologisk mest avancerede sko, begyndte i sidste uge med opstarten af Nike Shox websitet i USA og Canada.
Lanceringen er bemærkelsesværdig, idet det er første gang i de to selskabers alliancehistorie, at Framfab har været strategisk og kreativt ansvarlig for et website, der udelukkende henvender sig til det Nordamerikanske kontinent.

- Det har været en stor udfordring at skabe sitet, for vi ønskede at lave et site, der lever op til Shox-skoenes revolutionerende teknologi. Vi har prøvet at formidle skoens enestående design og funktion, og at give brugeren en smagsprøve på den unikke følelse det giver at have dem på, siger Lars Bastholm, Creative Director.

Websitet er en integreret del af den globale reklamekampagne, der starter i USA og Canada i disse dage, og som vil indtage Europa, Asien og resten af verden i det nye år.

Sitet giver brugerne mulighed for at få mere at vide om Nike Shox-teknologien og indeholder områder hvor brugerne kan få en fornemmelse af, hvordan det vil føles at få "fodraketterne" på.

Flere af verdens bedste atleter fortæller om deres indtryk af skoene på sitet.

Mere fra MediaWatch

DR og TV 2 slår sig sammen om partilederdebat

De to public service-stationer har besluttet at samsende én relativt lang debat mellem de mange politiske partiledere frem for at skulle lave en hver. Beslutningen handler bl.a. om logistik, lyder det.

Med ny rabatordning vil Politiken nå de unge

Den klassiske Politiken-læser er allerede dækket ind med Politiken Plus-rabatordningen, lyder det fra forretningsudvikleren bag nyt alternativ. Formålet bag Minus-løsningen er en kombination af kundepleje og -fastholdelse.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs