MediaWatch

MMXI klar med danske målinger

Det internationale analyseinstitut MMXI har nu fået samlet sit danske panel, og er dermed klar med de første målinger af det danske internetunivers.

Ifølge MMXI's målinger topper JUBII.DK som den mest besøgte hjemmeside, og det er de voksne danskere, der er storforbrugere af chatredskaber
MMXI's nye tal viser blandt andet, at der blandt danskerne i alt er 1.986.000 hjemmebrugere af Internettet og digitale medier, hvilket svarer til 38,2 procent af alle danskere over 2 år.

Mænd bruger i gennemsnit langt flere dage på Internettet end kvinder. Mænd på 18 år eller derover brugte i oktober måned i gennemsnit 14,2 dage, mens kvinder i samme aldersgruppe brugte 9,4 dage i gennemsnit.

Læs hele undersøgelsen fra MMXI på www.mediawatch.dk under pressemeddelser

Mere fra MediaWatch

Nent-topchef: Super League kan blive en "episk fiasko"

Storklubberne bag Super League glemmer "fansenes kraft" ifølge Anders Jensen, adm. direktør i Nent, der har investeret store milliardbeløb i tv-rettighederne til de eksisterende fodboldligaer, som nu udfordres af Super League.

Seneste nyt

Se flere jobs