MediaWatch

Spar udgifter via Internettet

Virksomheden Change2day er en ny portal på Internettet, som formidler kontakt mellem danskere, som ønsker at spare penge på en række af husstandens faste udgifter, og virksomheder, som er villige til at give rabat, hvis de kan sælge deres produkter til flere kunder på en gang. Ideen er, at den enkelte forbruger tilmelder sig Change2day og fortæller hvilke produkter den pågældende kunne tænke sig at spare penge på. Når der er tilstrækkelig mange ønsker vedrørende et produkt/en ydelse, inviteres virksomhederne til at byde på forbrugernes ønsker.

Marketingdirektør Anders Gerhardt fortæller til Mediawatch.dk, at Change2day arbejder efter et gruppekøbs princip, hvor man benytter sig af Internettets evne til at samle forbrugerne på tværs af geografi, alder, uddannelse og indkomst. -Ved at kunne samle danskere med ensartede behov etablerer Change2day en for virksomhederne særdeles appetitlig volumen, der kan udløse større rabatter, end man som almindelig forbruger typisk kan forvente, siger han.

Change2day vil efter nytår udvide med flere produktkategorier, herunder mobiltelefoni, Internet adgang og banklån. Endvidere ønsker man at udvide virksomheden til Sverige og Norge.

Læs mere i artiklen på mediawatch.dk under artikler.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs