MediaWatch

Lycos, Bertelsmann udvider samarbejde

Det udvidede partnerskab skal udmønte sig i en voksende omsætning på 110 millioner DM fordelt på to år, meddelte Lycos onsdag.

Det er hensigten, at indholdet fra alle Bertelsmann's europæiske firmaer, skal indarbejdes i Lycos Europe's produkttilbud. Bertelsmann håber gennem partnerskabet, at nå ud til Lycos 19 millioner internetbrugere.

Mere fra MediaWatch

Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"

Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.

Jobindex ser overskud vokse med 40 pct.

”Antallet offentlige jobannoncer på det højeste niveau, vi nogensinde har målt,” lyder det fra adm. direktør i Jobindex i forbindelse med offentliggørelse af kvartalsrapport.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs