MediaWatch

Mediawatch.dk skifter annoncepartner

Mediawatch.dk har på ganske kort tid udviklet sig til et af Danmarks største og mest besøgte online medier for nyheder om Digitale Medier, Internet og Den ny Økonomi. Antallet af abonnenter på den gratis nyhedsservice fra www.mediawatch.dk er fordoblet de seneste tre måneder. Kundetallet på de trykte nyhedsbreve stiger ligeledes tilfredsstillende.

- Vi leverer p.t. mere end 35.000 unikke besøgende og flere hundrede tusinde eksponeringer månedligt. Med netværket 24/7 Media som sælger af al online-annoncering til www.mediawatch.dk er vi overbeviste om, at vi her har fundet det bedste online netværk til at løfte opgaven i forbindelse med MediaWatch' ekspansion og internationalisering, forklarer direktør Kim Soya.

MediaWatch A/S er ved at starte en svensk afdeling efter den danske model. Cirka 25 procent af bannerkampagnerne kommer allerede i dag fra svenske firmaer. Næste skridt bliver et engelsksproget dot.com site for bl.a. amerikanerne og asiaterne, som vil vide noget om udviklingen i de skandinaviske og europæiske lande, der på en lang række områder er længere fremme teknologisk.

Læs også under "Artikler" på www.mediawatch.dk

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Børsen undersøger mulig coronasnyd i egne rækker, lovforslag om ændring i ophavsretten debatteres og der er landet et væld af rapporter om mediers vilkår. Få overblik over ugens vigtigste begivenheder i Mediedanmark her.

Seneste nyt

Se flere jobs