MediaWatch

Gallup Adfacts lancerer Adfacts Headline

Med et abonnement på Adfacts Headline bliver kunden varslet via e-mail en gang om ugen, hvis en konkurrent starter en kampagne for et produkt, som konkurrenten ikke tidligere har markedsført. Det er meningen, at et abonnement på Adfacts Headline kan sammensættes frit, så der kun varsles inden for de brancher og den konkurrentkreds, som den enkelte abonnent er interesseret i.

Gallup Adfacts har siden 1993 være tilknyttet Gallup A/S som er en del af Taylor Nelson Sofres gruppen noteret på børsen i London. Gallup Adfacts har pt. 21 medarbejdere og er førende udbyder af reklamestatistik.

Mere fra MediaWatch

Public service-stationer trækker podcasts fra eksterne platforme

DR’s norske pendant, NRK, har det seneste år gjort sine syv største podcasts eksklusive på egen lydapp for at få større kontrol over prioritering og øge kendskabet til NRK’s indhold. Ifølge medieforsker hos DR er der tale om global trend, som DR følger nøje.

Pluto TV lancerer første danske kanal

Pixel.tv har i 15 år eksisteret selvstændigt på nettet, men får nu egen tv-kanal hos det Paramount Global-ejede Pluto TV. Det er led i den annoncefinansierede streamingtjenestes strategi om at udbyde mere lokalt indhold.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs