MediaWatch

Microsoft presser AOL

Den nye version blander video og musik med indhold fra MSN Internet service. Versionen kaldes internt MSN Explorer og projektet vil ændre looket og indholdet af sider som finanssiden MoneyCentral og musik- og film portalen WindowsMedia .com, samtidig med at processen for at få abonnenter online finpudses, skriver Reuters.

En af de vigtigste forbedringer i MSN Explorer er, at den bliver individualiseret så brugeren, der ikke er interesseret i sportsnyheder, kan udskifte ikonet med et, der linker til netop den underholdningsside, han interesser sig for.

Ifølge en undersøgelse foretaget af Media Metrix, kom Microsofts Internet sites på en top tre i seks lande, mens AOL og Yahoo! kom på en top tre i fem lande. Derfor, og på grund af de mange forbedringer, vurderer Microsoft nu, at kunderne vil indse, at der i MSN Explorer er et godt alternativ til AOL.

Mere fra MediaWatch

DR og TV 2 slår sig sammen om partilederdebat

De to public service-stationer har besluttet at samsende én relativt lang debat mellem de mange politiske partiledere frem for at skulle lave en hver. Beslutningen handler bl.a. om logistik, lyder det.

Med ny rabatordning vil Politiken nå de unge

Den klassiske Politiken-læser er allerede dækket ind med Politiken Plus-rabatordningen, lyder det fra forretningsudvikleren bag nyt alternativ. Formålet bag Minus-løsningen er en kombination af kundepleje og -fastholdelse.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs