MediaWatch

Ny dansk Internet-portal med potentiale

Det nye websted Everyday kommer til at indeholde SMS- og WAP-services, nyheder, vejrudsigter, underholdning, Disney Blast, personlig kalender og gratis e-post, skriver Erhvervsbladet.

- Everyday.com vil udnytte hele værdikæden, når det gælder handel på Internet og generere indtægter bl.a. gennem Internet-opkobling uden abonnementsafgift, reklamesalg, e-handel, betalingstjenester og logistik på paneuropæisk basis, oplyser Henrik Holm, direktør for Everyday.com i Danmark.

Tele2s Internet-forretninger ligger i Get2net, og de eksisterende kunder får i første omgang ny startside. Målt på antallet af kunder er Get2Net den næststørste udbyder af Internet i Danmark. Selskabet oplyser, at det har 300.000 danske kunder. Nummer et i Danmark er Tele Danmark Internet.

MTG, der bl.a. står bag Viasat, TV1000 og TV3, skal bidrage med noget af indholdet på everyday.com. Her har MTG via arbejdet med tv-kanaler, radiostationer og aviser en betydelig erfaring inden for massemedia, markedsføring og reklamesalg.

Everyday er i Danmark oprettet som selvstændigt selskab.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs