MediaWatch

Telia udfordrer det danske telemarked

Efter at have overtaget kontrollen med mobiltelefonselskabet Netcom i Sverige, som også Tele Danmark var interesseret i, indleder Telia nu et offensiv på det danske telemarked.

Ifølge direktør Beate Bentzen fra Telia i Danmark får man allerede over 1000 nye mobiltelefonkunder om ugen, og aftalen med detailkæderne betyder, at Telia’s produkter vil være at finde i mere en 200 butikker i løbet af få uger, skriver Børsen.

Telia’s næste træk i Danmark bliver at udbyde bredbånds-forbindelser til Internettet. Her går man i gang til efteråret, hvor priserne for en fast forbindelser kommer til at starte ved omkring 400 kroner om måneden.

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs