MediaWatch

Telia udfordrer det danske telemarked

Efter at have overtaget kontrollen med mobiltelefonselskabet Netcom i Sverige, som også Tele Danmark var interesseret i, indleder Telia nu et offensiv på det danske telemarked.

Ifølge direktør Beate Bentzen fra Telia i Danmark får man allerede over 1000 nye mobiltelefonkunder om ugen, og aftalen med detailkæderne betyder, at Telia’s produkter vil være at finde i mere en 200 butikker i løbet af få uger, skriver Børsen.

Telia’s næste træk i Danmark bliver at udbyde bredbånds-forbindelser til Internettet. Her går man i gang til efteråret, hvor priserne for en fast forbindelser kommer til at starte ved omkring 400 kroner om måneden.

Mere fra MediaWatch

Rørbye Rønn afliver spekulation om store biograffilm på DRTV

Maria Rørbye Rønn glæder sig over, at politikerne letter på detailstyringen af public service-stationen og giver DR en større fleksibilitet til at kunne omstille sig digitalt. Men hun afviser, det vil ændre i konkurrencesituationen i forhold til private medier.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs