MediaWatch

Mærsk Data investerer i Internet-firma

Mærsk Data har købt en andel på en femtedel af Internet-firmaet NextVision for et tocifret millionbeløb, skriver Børsen.

Det noget anonyme men anerkendte NextVision med sine 20 ansatte er skabt af en fusion mellem Front End e-commerce og Perform Kommunikation, og har blandt andet Akso Nobel Sadolin, Novo Nordisk, OBH og Lademann som kunder.

Ifølge NextVisions administrerende direktør Jan Lynghøj er Internet-firmaets opgave at hjælpe andre til at tjene penge på at anvende IT-teknologi og Internet. NextVisions primære forretningsområde er at integrere nye e-business løsninger med eksisterende IT-systemer, men man tager sig også af design og programmering.

Mere fra MediaWatch

Rørbye Rønn afliver spekulation om store biograffilm på DRTV

Maria Rørbye Rønn glæder sig over, at politikerne letter på detailstyringen af public service-stationen og giver DR en større fleksibilitet til at kunne omstille sig digitalt. Men hun afviser, det vil ændre i konkurrencesituationen i forhold til private medier.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs